Categories

7 Mayıs 2008 Çarşamba

Yeni Avrupa Yakası’nda in’ler, out’lar

Tuttuğum bir diğer blog’da “Avrupa Yakası” ile ilgili bir yazım vardı. Oldukça’da hit almış. Halbuki pek iyi şeyler yazmamıştım :) Geçtiğimiz hafta içinde dizinin yeni yayın dönemindeki üçüncü bölümü yayınlandı. İçimden artık son bir şans vermiştim diziye. Eğer hala tempo düşükse seyretmeyeceğim artık gibi triplere girmiştim :) Benim için dönüm noktası olma özelliğinden dolayı bu haftaki bölümü heyecanla bekledim… İşte izlenimlerim…


ANKET (Taktım bir kere kafayı Avrupa Yakası’na :), gönderin bakalım oylarınızı, öğrenelim dizinin en sevilen karakterleri kimlermiş… Birden Fazla Oy Kullanabilirsiniz!): Avrupa Yakası Oscar’ları :) 


Yok ben bu diziyi sevdiğime karar verdim :) En azından şimdilik seyretmeye devam edeceğim. Bu son bölümde klasik olarak ramazan teması vardı. [OUT]. Olsun, hangi dizide yokki. Karakterler düzeiynde inceleyecek olursam, durum şöyle. Önce ayrılanlardan başlayayım. Ata Demirer’i şimdiye kadar hiç aramadım [OUT]. Aslında komik bulurdum diziyi izlerken ama eksikliğini hissetmedim henüz. bundan sonra da biraz zor. Ama Selin (Evrim Akın) için aynısını söyleyemiyorum [IN]. Normalde sokakta görsem tüylerimi diken diken eden bir tipleme çizen Selin’i çok seviyormuşum ben. İşte onun eksikliğini hissediyorum. Bunu önceki yazımda da yazmıştım zaten. Şesu’nun ise iyi bir şekilde yeri doldurulmuş [OUT]. İsmini bilmiyorum yeni çaycı’nın ama henüz alışma safhasında olduğu belli olmasına rağmen bana kalırsa gelecek için umut vaadediyor [IN].


Diğer yeni karakterlerden Sacit’e (Tolga Çevik) ne yazıkki hala ısınamadım [OUT]. Sonradan dikkat ettim, hemen hemen birçok yerde Yılmaz Erdoğan’ımsı olmasıyla eleştirilirken neden hala aynı kalıp içinde durur bir insan? Hoş bundan sonra değiştirmeyecektir de karakterini. Herneyse onun ablası (ismini hatırlayamadım) gittikçe daha çok sempatimi kazanıyor. İyi bir tipleme. fizik olarak da uygun olmuş :D [IN]


Dizinin klasik karakterleri içinde İfo (Hümeyra), Tahsin (Gazanfer Özcan) ve Burhan Altıntop’u (Engin Günaydın) seyretmek o kadar keyifli ki [IN]. Sırf onlar için dizi hala izlenmeye değer. Aslı (Gülse Birsel) de all time favorite’larımdandır. O ifadesizliği ve kasılmış hali kasten mi yapıyor bilmiyorum ama oynadığı karaktere mükemmel uyuyor [IN].


Diğer karakterlere teker teker değinmeyeceğim. Dizi genel olarak hız kaybetmiş durumda. Herşeye rağmen “devam etme” konusuna yüzde 100 katılmasam da ben hala onları ekranda seyretmekten keyif alıyorum. Bu hafta buna karar verdim. İlk iki bölümde beni hayal kırıklığına uğratan Avrupa Yakası bu hafta tam puan alamasa da sınıfı geçti. Gelecek bölümleri heyecanla beklemeye devam edeceğim [IN].


ANKET: Avrupa Yakası Oscar’ları :)


 


 


Take Our Poll

Hiç yorum yok:

 

Blogger Templates | Blogger Clicks Design